Followers

24 March 2013

TESTIMONI : Alfalfa Shaklee memang mengancam dan terbaeekkkk!!!!

INI ADALAH TESTIMONI SENDIRI :

assalamualaikum...
Saya dah start makan alfafa shaklee ni dari tahun lepas lagi...
Saya makan sebab ada masalah keputihan..
tapi tak la sampai hardcore punya keputihan...yang ni baru peringkat permulaan...
seriousssss saya tak tipu...dalam masa 2hari dah nampak perubahan dah...
terus dah takda keputihan...
penties dah kering dan x payah pakai pantyliner da...
menakjubkannnn????????

pagi tadi saya cuba makan 10biji alfalfa sebelum bekpes...dan sampai sekarang xda selera nak makan...yang ni pon serious saya x tipuuuu.......
kalau google pasal alfalfa ni memang banyak kebaikkan dia...tak caya try google..




rutin harian saya..telan 10 biji sebelum sarapan pagi...

KHASIAT ALFALFA


Tahukah anda yang Alfalfa ni raja segala tumbuhan. Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. Jom lihat antara kelebihan dan khasiat Alfalfa untuk lelaki dan wanita
 

  • Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian
  • Melegakan sakit sendi dan belakang.
  • Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
  • Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).
  • Merawat arthitis
  • Bagus untuk elergi dan ekzema
  • Merawat athma
  • Mencuci usus bagi membuang toksik
  • Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
  • Meneutralkan asid dalam badan
  • Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita).
  • Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita).
  • Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).
  • Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita).
  • Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  • Meningkatkan stamina seorang suami
  • Melegakan sembelit
  • Membuang angin dalam badan
  • Milk booster



untuk pesanan dan harga istimewa :)

call/sms/whatsapp/line : 013-2593145

9 comments:

  1. Assalam..sy pengedar yg sah area kuala lumpur..sesiapa yg berminat nak order atau COD leh hubungi saya... 019-2979 352 (call / msj / whatssap / wechat) tq..

    ReplyDelete
  2. perh aku makan just 3 biji pagi tengahari 3 biji malam 4 biji

    ReplyDelete
  3. cik anon....tak kisah berapa biji sehari kita nak ambil...ikut keperluan badan kita...yang penting sehari jangan lebih 10 biji...

    macam saya ambil 10 biji sehari sebelum sarapan untuk diet...memang berkesan...kurang rasa laparnya...tak caya cubalah...

    ReplyDelete
  4. makan alfalfa sebelum makan ke selepas makan

    ReplyDelete
  5. Hai. Saya pengedar area Johor Bahru. Boleh contact 0177905069 / nnmeow@gmail.com :)

    ReplyDelete
  6. knp tk blh mkn lbh 10 biji seari? ada kesan ke?

    ReplyDelete