Followers

24 May 2012

ANAK ANDA TIDAK MAHU MAKAN??

Meh saya nak tunjukkan makanan tambahan yang perlu diambil oleh anak-anak yang tidak mahu makan.




Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.


Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:


• Sarapan segera yang berkhasiat

• Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli

• Hidangan segera untuk para atlet

• Kudapan menarik pada bila-bila masa

• Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium


sumber : www.shaklee.com.my


jom share testimonial

"Sebelum ni Alif kalo makan dia mesti tunjuk 4 jari dia..maksudnya, cukup 4 kali (4 suap) dah tak nak makan dah..bukan sebab dia ada cacing ke ape ke..tapi memang dia taknak makan .. pastu badan..alahai kurus kering je..umur 4 tahun..anak-anak orang lain umur 4 tahun semua berisi..dah ler makan 4 suap je, pastu takde ulang2 dah makan..haiii...risau dibuatnya..kang tak cukup zat lar..kang terbantut lar perkembangan otak ke ape ke.. tapi, AlhamduLILLAH, lepas 3 hari try Shaklee Mealshake, Alif dah mula menampakkan perubahan..dia dah mula mintak makan..dan makan pun takde ler tunjuk 4 jari dia tu dah..makan abes sampai dia betul2 kenyang..and takde dah makan benda2 merapu tu..dan dia mula nampak aktif, ceria dan sihat.. sekarang ni bila waktu makan, dia dulu duduk di meja makan..kalo dulu panggil makan dah duduk kat meja makan pun tengok makanan je..masaklar sedap macamane pun dia cam takde selera nak makan..sekarang ni makan nak, siap kadang2 tu mintak makan walaupun baru few hours lepas makan..AlhamduLILLAH..."




Mahu mencuba Mealshakes?
Jangan lupa untuk hubungi saya di talian 013-2593145 ( sms/whatapps ) atau emel di ainihazrina@yahoo.com atau FB Aini Hazrina..

saya akan bagi price yang terbaeeekk punyaa...


No comments:

Post a Comment