Followers

20 July 2013

Dating Dengan 'Mak' Shaklee Saya

 
Assalammualaikum..
 
 
Sebenarnya dah lama dah berjumpa cuma tak berkesempatan lagi nak bersembang secara ramah mesra..
ingat masa dulu...masa kenal dengan dunia shaklee...sebenarnya saya silent reader AINUL MUSTAFA ni...masa tu saya pon takda blog lagi....suka baca blog-blog orang ni...hehehhehe
time tu lepas raya mak saya ni ada up entri pasal lecthin...saya try la pm kot-kot murah kan sebab sebelum ni saya memang ingat shaklee ni mahal produk dia...rupanya murah sahaja dan mampu milik....
start pada tu saya ni dikirakan regular customer la...
tiap-tiap bulan memang spend duit nak beli vitamin shaklee...
sampai satu hari saya tergerak nak join ahli...tapi tak terfikir pon nak buat sales gila-gila yang boleh dapat income bulan-bulan  2,3,4,5,6 angka..
just seronok je...hehhehe
lepas tu kali pertama jumpa dekat shah alam...ambil sendiri barang sebab kebetulan masa tu saya balik kl...itu pon sembang macam-macam tu je...
lepas pasa tu bermula la sebagai Distributer Indenpendent Shaklee 881195..
berhubung guna fb dan whatsapp ja...
baru-baru ni mak saya ada balik kampung...so bersekempatan la berjumpa...memang nak sangat-sangat jumpa sebab nak sedut aura jutawan ni...income mak saya ni pon dah 5 angka tak silap saya...dah tukar kereta dari getz ke honda....amazing kan shaklee ni....siap boleh bagi bonus kereta lagi...best-best...
so back to the topic.
perjumpaan kami dekat secret receipe jitra..
berkongsi macam-macam...memang best sangat....mak saya ni banyak membantu time saya down apa semua...memang best la join shaklee ni....yang penting boleh bawa anak-anak ke kelas atau mana-mana event..
 
 
 
 
 
nak tengok tak 'mak' saya???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 taraaaa!!!!
 
 
 
 
 aisyah...saya...mak ainul...arreessa...
 
 
 
kusyuk betul aisyah dengan arresessa
 
 
jika sapa berminat nak tau lebih lanjut lagi pasal shaklee ni...nak buat income 2,3,4,5 angka
boleh hubungi saya...
kita boleh borak-borak...
just bayar RM75 secara automatik akan jadi ahli ..
yang penting tak perlu ada stok...dan tak perlu cari orang...
 
 
 
Aini Hazrina [881195]
013-2593145 Sms/Whatsapp/Line
Aini Hazrina - FB
 


No comments:

Post a Comment