Followers

19 July 2013

Testimoni Alfalfa Shaklee

 
Assalammualaikum
 
 
Harini saya ingin berkongsi testimoni ALFALFA COMPLEX
 
 
Testimoni 1
 
Hari ni saya nak kongsikan testimonial Alfalfa Complex Shaklee. Saya sendiri memang amalkan Alfalfa ni semenjak dari belum kahwin lagi. Jadi lebih kurang dah 8 tahun saya amalkan alfalfa ni! :D Khasiat Alfalfa ni sangat banyak untuk kesihatan sebab Alfalfa tu sendiri ada banyak vitamin dan mineral semulajadi. Jadi, agak lengkap juga zat Alfalfa ni. Alfalfa sangat bagus untuk kesihatan lelaki dan wanita. Kalau untuk orang perempuan tu, boleh diamalkan sebagai 'jamu'. Walaupun menyusukan anak tapi saya tak risau sebab Alfalfa ni lembut dan Alhamdulillah anak pun okay takde effect apa2. In fact, Alfalfa ni bertindak sebagai milk booster.
Alfalfa bagus untuk penjagaan kesihatan dalaman wanita. Kalau ada keputihan, memang elok amalkan Alfalfa. Selain tu, Alfalfa memang bagus sangat untuk detoks dan cuci darah. Kalau siapa yang resdung, ada jerawat, gemuk dan banyak lemak, nak kurus elok amalkan Alfalfa. Orang yang merancang untuk dapatkan anak pun memang bagus sangat amalkan Alfalfa. Senang cakap pelbagai khasiat lah yang boleh dapat kalau amalkan Alfalfa ni hihi :D
Okay diri saya sendiri pula, saya amalkan Alfalfa 5-10 biji sehari setiap malam sebelum tidur. Saya amalkan untuk tujuan penjagaan kesihatan wanita, penjagaan kulit, untuk tambah susu badan, untuk kurus dan buang toksin daripada badan. Hasil yang saya dapat, kalau dulu kulit saya teruk sangat banyak jerawat, sekarang dah kurang banyak cuma tinggal parut-parut lama je. Saya tiada masalah keputihan. Setiap hari saya tiada masalah nak buang air besar dan selalu kentut jadi tiada masalah sakit badan sebab angin terkumpul. Berat badan saya pun berkurang dan susu badan saya bertambah.
Suami saya pun amalkan Alfalfa ni untuk masalah sembelit, kuruskan badan dan buang toksin. Sebab suami saya selalu kerja di luar. Jadi mestilah terdedah dengan macam2 persekitaran yang kotor. Belum campur lagi amalan makan di luar tu yang entah menyihatkan ke tak. Jadi, dia amalkan Alfalfa untuk cuci dalaman badan. Ahli keluarga saya yang lain pun macam Mak saya sendiri amalkan Alfalfa sebab Alfalfa bagus untuk mengawal hormon dalam badan jadi secara tak langsung membantu mengurangkan simptom menopause.
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Testimoni 2

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Testimoni 3

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Testimoni 4


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Testimoni 5


credit
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ok cukup tak lima testimoni??
sebenarnya banyak testimoni mengenai pengambilan alfalfa ni...
semua ini perlu di amalkan secara konsisten...dan perlu pengambilan air yang banyak sekurang-kurangnya 3 liter sehari...insyallah akan mendapat hasil yang memuaskan dengan izin-Nya...
kepada sesiapa yang tidak berjaya...jangan putus asa...berusaha selagi kita mampu...jika ada rezeki...insyallah tidak kemana..


ok semoga berjaya!!



Jika Perlukan Maklumat Lanjut, Sila Hubungi :
Aini Hazrina [881195]
013-2593145 Sms/Whatsapp/Line
Aini Hazrina - FB


No comments:

Post a Comment

Post a Comment